Kjøpsvilkår

Hos Lightsheep skal det være enkelt, sikkert og hyggelig å handle. Vi tilbyr 30 dagers åpent kjøp (etter mottatt vare, returfrakt dekkes av kunde), Moms er så klart inkludert i alle priser (bedrifter kan ha andre avtaler). Alle bestillinger over 400,- gir deg også gratis frakt innenfor Norge.

Dersom du ønsker å handle til utenlandsk adresse, vennligst gå til Lightsheep.com (internasjonal)

Alle våre varer er godkjent for bruk i Norge, EØS og EU.

Åpent kjøp/Angrerett

Vi tilbyr 30 dagers åpent kjøp/angrerett (etter mottatt vare!), selv ved brutt emballasje, dersom det kreves at emballasjen brytes for at du skal kunne teste produktet. Legg imidlertid merke til at emballasjen skal brytes med minst mulig skade. Vil du benytte deg av åpent kjøp eller angrerett, vil vi at du sier i fra til oss først, enten via ticket via vår kundeserviceside eller på Facebook via meldinger. Varen må sendes godt emballert tilbake sammen med navn/ordreID. Dersom du som kunde benytter deg av åpent kjøp/angreretten, står du for returfrakten. Vi betaler deg tilbake pengene innen ca 14 dager ved eventuell heving ved forsinkelse, reklamasjon eller åpent kjøp. Ikke glem å meddele oss hvordan du vil at vi skal overføre pengene til deg eller om du vil ha tilgodelapp., dersom du ikke oppgir noe så vil et gavekort bli tilsendt på samme beløp.

 

Returadresse:
Ref. #ditt ordrenummer
Lightsheep.no
Brotet 2
4353 Klepp Stasjon

Ta gjerne kontakt med oss dersom du lurer på noe.

Fraktkostnad & Levering

Da vi har forskjellige lager som varene blir sendt ut av så blir det avogtil brukt forskjellige leverandører. For det meste vil du motta pakken din via Posten i din postkasse eller en hentelapp som du kan ta med til nærmeste postkontor. Det er fri frak på alle bestillinger over 400,- og 29,- i gebyr til dem under.
For å holde lave priser har vi flere lagerstasjoner i Asia, London, Nederland og i Rogaland, dette gjør at leveringstiden kan variere og din forsendelse kan bli oppdelt. I gjennomsnitt er alle handler levert innenfor 7 dager. Vi foretrekker å si at du kan få varene mellom 3 og 18 dager og gjør det vi kan for å levere dem på kortest mulig tid. Dersom du ikke har mottatt varene dine  i løpet av 14 dager, ta gjerne kontakt så skal vi se hvor varen(e) befinner seg.

Vi garanterer ikke sporing på våre forsendelser per dags dato (I begynnelsen av 2017 vil vi fokusere mer på dette).

Betaling

Betaling kan skje via Faktura og Bank-/Kredittkort (via PayPal)

  • Bank-/Kredittkort
    Kortbetaling går via kryptert linje (SSL) mot STRIPE som er vår leverandør av direkte kortbetaling fra vår nettside.
    Vi aksepterer også Visa og Mastercard via PayPal. Alle transaksjoner sendes kryptert via SSL (Secure Sockets Layer) og er helt sikre. Kortkjøp er avgiftsfritt for kunde.
  • Faktura
    Faktura skal som regel betales på forhånd dersom annet ikke er oppgitt. Betales ikke en faktura etter 14 dager så vil vi sende en elektronisk via mail eller SMS. Evt. purring sendes via fysisk post.

Salg til mindreårige

Hvis du er under 18 år, må du ha tillatelse fra verge for å bestille fra oss, dette bekreftes når du bestiller fra oss.

Reklamasjon

Vi garanterer at de varene du får er feilfrie ved levering. Skulle du få en skadd vare, vennligst kontakt oss og beskriv detaljert hva feilen går ut på. Du har fra 1 års garanti til 3 års reklamasjonsrett på samtlige produkter. Kontakt oss dersom du må benytte deg av garantien. Det er ikke alltid vi trenger å motta produktet i retur, så kontakt oss alltid først slik vi kan finne en god, rimelig og miljøvennlig løsning. Vi betaler pengene tilbake til deg rundt 14 dager (senest 30 dager) etter du har gjort oss oppmerksomme på at du ønsker å returnere en vare til oss. Vennligst vær oppmerksom på at vi kan holde tilbake betalingen dersom vi ikke mottar varen og du ikke kan oppvise kvittering eller vise til et sporingsnummer. Det er du som kunde som er ansvarlig for at varen kommer fram til oss. Dersom du sender en vare i retur til oss uten å ta kontakt, gjelder tilbakebetalingsfristen på 14 dager fra vi mottar returen. Ved en eventuell tvist har vi som en regel å følge beslutningene til Forbrukerrådet.

Du har rett til å åpne forpakningen kostnadsfritt for å kontrollere at varen fungerer.

Kontakt oss via «Kundeservice» angående reklamasjon/retur.

legal-terms-kjopsvilkar

Sikkerhet & Personvern

Dine personopplysninger blir aldri gitt ut med mindre det er en meget spesiell og skriftlig grunn fra politi, statsadvokat og andre liknende instanser ber om opplysninger.
Dersom du vil at dine opplysinger ikke lenger skal være hos oss så fjerner vi dem så lenge du ikke er skyldig i ubetalte varer.

 

Alle bruksanvisninger skal være på norsk, engelsk, svensk, dansk eller visuelt utformet. Dersom en vare ikke har dette med seg og dette trengs, vennligst kontakt oss så hjelper vi deg videre.